Szukasz szkolenia otwartego ze sprzedaży, negocjacji lub obsługi klienta?
Na tej stronie dowiesz się, jak wziąć udział w nieszablonowym szkoleniu otwartym, które będzie dopasowane do Twoich potrzeb i oczekiwań oraz będzie prowadzić do rezultatów, na których Ci zależy.
Programy szkoleń otwartych
Prowadzę szkolenia otwarte z trzech tematów: sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta.
Klikając tytuł szkolenia poniżej zobaczysz stronę z jego szczegółowym opisem i programem. W ramach przygotowania do szkolenia (przed szkoleniem porozmawiamy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach), będziesz mieć wpływ na jego finalny zakres i zawartość. W ten sposób efekty szkolenia będą w najwyższym stopniu praktyczne, wartościowe i przydatne w Twojej pracy.
Skuteczne techniki sprzedaży – jak sprzedawać lepiej, szybciej i (za) więcej
Efektywne techniki negocjacji – jak sprawnie osiągać cele poprzez negocjacje
Profesjonalna obsługa klienta – jak budować relacje, zadowolenie i lojalność klienta
Kameralna grupa szkoleniowa
Szkolenia otwarte odbywają sie w kameralnej, czteroosobowej grupie uczestników. Pozwala to maksymalnie skupić sie na praktycznym wymiarze szkolenia, odpowiadając na wszystkie pytania i odnosząc się do wszystkich kwestii, które zostaną poruszone.
Miejsce i sposób przeprowadzenia szkolenia
Szkolenie odbędzie się … u Ciebie.
Jest ono realizowane zdalnie, w formule online, co pozwala elastycznie dopasować się do miejsca, z którego zdecydujesz się do niego dołączyć.
Wszystko, czego potrzebujesz to komputer, laptop lub tablet z dostępem do internetu, kamerą, mikrofonem i głośnikiem (lub słuchawki). Do tego komfortowe miejsce, cisza i spokój, by móc skupić się na udziale w szkoleniu.
Wykorzystuję najnowsze narzędzia opracowane dla prowadzenia szkoleń online. Szkolenie jest dynamiczne i angażujące, co ułatwia przyswajanie wiedzy i rozwiązań oraz usprawnia ich zastosowanie w praktyce.
Przed szkoleniem otrzymasz też komplet praktycznych materiałów szkoleniowych do wykorzystania w trakcie szkolenia i po jego zakończeniu.
Szkolenie zaplanowane jest na dwa dni po osiem godzin dziennie. Jest ono podzielone na moduły, z przewidzianymi odpowiednimi przerwami. Dzięki temu przez całe szkolenie utrzymasz wysoki poziom energii i zaangażowania.
Elastyczne terminy szkolenia
Kolejnym elementem dopasowania szkolenia do Ciebie jest jego termin. To nie Ty masz się dopasować do terminu szkolenia, lecz termin szkolenia ma się dopasować do Ciebie.
Gdy tylko zbierze się czteroosobowa grupa gotowa do udziału w szkoleniu, wspólnie ustalimy możliwie najbliższy, pasujący wszystkim uczestnikom termin szkolenia.
Doświadczony trener-praktyk prowadzący szkolenia
Wszystkie szkolenia prowadzę osobiście. Dowiedz się więcej o mnie i o klientach, którzy mi zaufali.
Wsparcie po zakończeniu szkolenia
Na samym szkoleniu się nie kończy.
Po zakończeniu szkolenia, przez trzy miesiące, możesz kontaktować się ze mną (mailowo, wideo online lub telefonicznie) w tematach objętych szkoleniem.
W ten sposób otrzymasz praktyczne wsparcie przy wdrażaniu rozwiązań poznanych na szkoleniu.
Cena udziału w szkoleniu otwartym
Cena udziału jednej osoby w dwudniowym szkoleniu otwartym w elastycznej formule online to 1.490 zł netto (+23% VAT).
Podsumowanie zakresu i formuły szkoleń otwartych
- Tematy szkoleń otwartych: sprzedaż, negocjacje, obsługa klienta
- Dwudniowe, dopasowane do Ciebie, praktyczne szkolenie
- Kameralna, czteroosobowa grupa szkoleniowa
- Elastyczna, zdalna formuła szkolenia online
- Najnowsze, angażujące i efektywne rozwiązania zdalnego nauczania
- Termin szkolenia dopasowany do Twojego kalendarza
- Komplet praktycznych materiałów szkoleniowych
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Szkolenie prowadzone przez doświadczonego trenera-praktyka
- Trzymiesięczne wsparcie przy wdrażaniu poznanych na szkoleniu rozwiązań
- Cena udziału w szkoleniu: 1.490 zł netto
- Zadzwoń (606 356 999) lub napisz (marcin@amrc.pl). Dowiedz się więcej o szczegółach szkolenia i zarezerwuj swoje miejsce.
Co mówią uczestnicy szkoleń?
Marcin jest nie tylko świetnym specjalistą, doskonale znającym się na procesach sprzedażowych – potrafi także zarażać swoją pasją podczas prowadzonych szkoleń. Kilkudniowe szkolenie, w którym miałem okazję uczestniczyć było kompletne pod każdym względem – omówienie technik sprzedażowych dopasowanych do branży, zastosowanie ich w praktyce, przyjrzenie się popełnianym błędom i ich korekta. Wszystko to poparte solidną podstawą merytoryczną – literaturą, badaniami naukowymi i doświadczeniami z rynku, przekazane w przystępny sposób w miłej i sympatycznej atmosferze. Jeśli poszukujecie nowego spojrzenia na waszą pracę z klientami lub chcecie obudzić drzemiący w waszym zespole potencjał, Marcin z pewnością wam w tym pomoże. Zdecydowanie polecam!
Panel szkoleniowy przygotowany przez Pana, do dziś jest tematem rozmów podczas spotkań handlowych .
Zapraszam z nowymi propozycjami i pomysłami na spotkania z naszym zespołem sprzedaży !
Marcin Rzucidlo to osoba która zaraża pozytywną energią; jednak to jego wiedza merytoryczna oraz doskonała praktyczna znajomość marketingu i etyka zawodowa spowodowały, że z przyjemnością i czystym sumieniem polecam Pana Marcina jako szkoleniowca i trenera umiejętności interpersonalnych.
Marcin jest osobą bardzo otwartą, umiejącą odnaleźć najważniejsze cechy osobowości, potrafi wskazać mocne i słabe strony oraz udziela trafnych rozwiązań. Jego cenne rady, przyczyniają się do szybszego rozwoju osób z którymi współpracuje.
Współpraca z Panem Marcinem Rzucidło nadal się rozwija i układa się wręcz idealnie, zarówno pod kątem merytorycznym jak również relacji biznesowych. To już praca nad następnymi warsztatami z Panem Marcinem Rzucidło i nowe pomysły, podpowiedzi, sugestie – tak po prostu się pracuje z Panem Marcinem – rzeczowo, profesjonalnie i w pozytywnej atmosferze. Życzyłbym wszystkim handlowcom, aby na swojej zawodowej drodze trafiali na takich profesjonalnych trenerów. Olbrzymie zaangażowanie merytoryczne jakie wykazuje pan Marcin Rzucidło, jak również indywidualne podejście w przygotowaniu się do realizowanych projektów czynią go jednym z najlepszych trenerów jakich spotkałem. Szczerze polecam!
- Zadzwoń (606 356 999) lub napisz (marcin@amrc.pl) i dowiedz się więcej o szczegółach szkolenia